Ei tekismieli edes kirjottaa koko koulutuksista kun menivät aivan päin hanuria.

Mutta siis ekana oli hihnassa kulkeminen, ja joo Riesu poukkoili ympäriinsä, kotona lenkeillä sujuu jo ihan kiitettävästi. Sit oli istumista, ei mitään kontaktia koiraan, parikertaa sain sen tajuu mun paikalla olon ja istahtamaan. Ja sit olikin maahan menon vuoro, ja ei mitään toivettakan, katteli ihan muualle ja ryntäili minne sattuu, sit innostu riehumaan (eli ei siis ollenkaan hallinassa). Sitten meidän piti ohitta ämpäri jonka päällä on lihapulla (ajatuksena että lihapullassa on myrkkyä), no eipä Riesua kiinnostanut lihapulla mutta vielä vähemmän minä. Hillu taas ihan jonnekkin muualle, lelul sain herätettyä et mäkin olen siellä, mut ei siis edelleen tajunnu koko lihapullaa. Lopuksi oli luoksetulo, ainut asia mikä koko tunnin aikana onnistui.

Olin jo aivan valmis keskentunnin lähtee pois, kun ei mitään huomiota muhun ja mä meinasin ruveta hermostumaan. Mutta luulen et Millan mukana ololla oli paljon vaikutusta, ja Milla hävis mun katsealueesta niin rupesin hermoilemaan maahanmenon aikana, eikä siksi sit mikään sujunu.

Mun tarttee nyt ruveta kotonakin treenaamaan noita, kun huomena olisi tarkotus saada Riesulle paikka tokoykköseen, enkä kehtaa sinne mennä jos kontakti ei parane.