Nyt vois oikein merkinnänkin kirjottaa, kun on ulkoasu mulkattuna :)

Nyt on pari viikkoa hoideltu Riesun haava toisessa kiveksessä.
Elikkäs oltiin tos n.2vk sitten tiistaina, menossa Susannen (Remuksen kasvi) ja Jennin (Remuksen siskon om.) kanssa Ahtialan koira puistoon. Tulimme paikalle hieman myöhemmin, kun toiset. Ahtialan puisto on siis jaettu kahteen osioon, ja käppänä tyypit olivat takimmaisessa puistossa ja etummaisessa oli dobberi uros. Olimme jo melkein puiston portilla, kun tämä dobberi ampui aitojen yli mun koirien päälle. Mä tottakai nappasin sitten koirat syliin, ja Susanne tuli heti apuun kun pääsi ja otti Remuksen. Tässä vaiheessa dobberi oli mun selän takana, ja Riesu mun kainalossa, ja dobberi pääsi nappaamaan Riesua. Aluksi näytti että selvittiin vain säikähdyksellä, ja kotonakin löysin vaan selästä pienen haavan. Sitten torstai iltana olin kampaamassa Riesua niin että kölli selällään mun sylissä, ja huomasin TODELLA pahan näköisen vekin toisessa kiveksessä:

Soitin sit heti päivystävälle lekurille, mutta ei pitänyt asiaa kiireisenä. Käski vain putsailemaan haavaa, ja oli sitä mieltä että ei varmaan tarvitse ollenkaan lekurissa käydä. Mutta olin sen verta huolestunut, että heti seuraavana aamuna soitin meidän omalle lekurille, ja saimme samalle päivälle ajan. Saimme antibiootit. Mutta tikatahan ei voinut, kun oli jo sen verta vanha haava. Kyllä oli paniikkia ilmassa. Nyt antibiootti kuuri on jo ohi, mutta kauluria pidän niin kauan että haava on täysin parantunut.

Mutta hyvältä jo näyttää:

Koirat tuli tuossa nypittyäkin, jokin aika sitten:

Riesusta ei tullu otettua kuvaa.

 

Sunnuntaina sitten alkais tokot molemmilla :) Edelliseen merkintään kirjottelen vielä Remuksen tän kevään nly :)

Yritän nyt hieman useammin taas päivitellä :D